background

Tuesday 20 March 2012

result ohh result ,,

haii assalamualaikumm kwn2 -.- act hry nie 21/03/2012 hry yg aku tunggu2 .. yeahh result spm keluar .. makk aihh merana aku nak tunggu saat nie .. tau x selalu nye keje tuu rase sekejap ajee .. tetiba semalam rase lame gilaa .. sbb aku nak tunggu hry nie .. hishh semalam menyakit kan hty ,, semua nak cari gaduhh dgn aku wehh .. ergghhh menyampah !!! tpy kan perempuan tuu rupe2 nye ramai yg x suke dye .. hahaaa sekarang nie ktorg ade agenda nak kena kan dye .. yesss  , tu laa kalau dahh perangai mcm tuu , sape yg suke kann ?! pastu nak buat baik pulaa dgn aku , erghhh menyampah ..

semua dah wish goodluck kat aku for result hry nie .. sumpah x bole tido aku semalam ,, dah la penat .. hmm tdy pulaa dtg sekola ade pakgat tuu mcm siot jee x bgy masok sbb pakai seliper .. erghh pegy mampos lahh kan kesah pulakk aku !! ktorg main tuka kasut , pas kat pagar .. hahaaa bongok ingat aku nie bangang sangat nk patah balik ?! mmg x laa jawab nye kan -.- then time amek result tdy berdebar gilaa wehh .. semua kelas dahh ade org just 5A1 jee yg kosong lgy .. hahaaa patuu baby ajak pgy amek .. bile tengok result baby , sumpah mcm x nak amek jee .. hahaa last2 amek jugakk .. alhamdulillah okey lahh .. hmm result tuu rahsia tpy yg aku bole bgy tau aku ade 7 kredit (bm,sej,ag,seni,sc,math,ekonomi) , x de gagal and x de E ,, aku amek 9 subjek ,, 2 lgy tuu D (akaun and bi) .. dyorg semua ckp okey lahh tuu .. hishh x faham lahh korg nie ,, mmg lahh okey tpy bukan tuu yg aku harap kann .. sedihh :( 

then tdy aiman ckp dye jumpe cousin aku time pgy mane entahh .. dyorg lepak sesame .. hmm mengaku pulakk dye yg aku nie cousin ?! x batak lahh dgn kau .. serius kalau aku , x de makne nye aku nak mengaku !! erghhh kau tuu sape ? menyampah aku .. aiman ckp dye baik ? erhhggg tolonggg ,, walau ape pon aku benci gilaa kat kau !!