background

Monday 5 March 2012

setelah lame x update blog , hee banyak story aku

assalamualaikum ,, hmm seminggu dahh abg kawenn .. serius aku ckp penat gilaa wehh .. cuti pon mcm x cuti jee .. hmm sabtu abg nikah , ahad wedding .. mmg ulang alik laa aku ke kajang kann ,, huhh mlm ahad tuu pulakk abg bukak hadiah .. ktorg lgy laa gilaa , ptg tuu baru pgy car hadiah abg .. hahaaa sengall gilaa kan ,, tpy kan hadiah tuu comel kot .. yg sedih nye kan aku x dpt jumpe ustazah :( sbb ktrg kena ikut rombongan abg .. hmm yg gilaa nye kan ktorg pukul 4 baru dpt mkn nasi .. hee punye laa lapar wehh .. tpy 3 kali jugak aku makan ais krim , heheee .. sesape yg x dtg tu kan , sumpah mmg rugi gilaa sbb mcm2 ade -.- cendol ade , ais krim lepas tu lauk sedap .. hahaa nie picture yg sempat di snap ~










isnin tuu pulak keluar dgn saida and ira .. ingat saje nak jln , tetibe saida ckp nak pgy tengok wayang .. hee aku on je laa sbb selasa dah gaji kan -.- tengok adnan sempit 2 .. sumpah x tipu best gila cerita tuu .. yg couple dpn kitorg tido ! bangang , tido kat rumah la kan !! lepas tu jalan2 pukul 8.30 baru balik , mmg best la kan dah la esok tu aku full !! hishh


wehh kat tempa keje aku kan ade sorang minah senget !! errghh menyampah dohh keje dye x puas hty dgn org jee .. dye ingat dye tuu lawa sangat kot .. hishhh dah laa mulut dye bising nak mampos .. biar aku mantion sikit name dye syikin .. aku hormat dye coz dye lgy tua dari aku .. tpy perangai dye pulakk mcm siott .. dye selalu sangat x puas hty dgn ktorg and mengadu mcm2 kat spvs. aku !! hee makne nye mmg dye cari hal laa dgn aku kan ? kau dah cari hal , mmg x laa aku nak diam kan !! aku selalu sindir dye , mmg niat nak bgy dye terase .. setiap kali aku buat mzty dye balas balik .. tengok laa satu hry aku nak buat bgy dye terase gilaa2 and berenti ,, hmm tengok laa .. semalam aku dahh mengadu kat spvs. atasan punyee .. setakat mengadu kat spvs. bawahan buat ape meyyhh !! 


:: aku mmg fuck gilaa lelaki yg mengaku single padehal dah ade awek .. awek dye sendiri ckp kat aku yg korg couple .. and mmg korg selalu bersame .. kau bole ckp perempuan tuu yg selalu tehegeh2 ikut kemane kau pgy .. sial gila kau kan , patu kau bole ckp awek kau sendiri gedik ? ish2 lelaki mmg semua samee jee , x bole percaya !!