background

Monday 12 March 2012

hry2 yg agak menyakitkan hty

assalamualaikum haii -.- wehh aku dahh nak berenti .. hmm keje situ menyakit kan hty lahh weh sumpah dahh x tahan !! semua org memening kan kepala .. act aku bukan sengaja nak berenti .. april nie aku nak amek lesen then nak cari keje lain lahh .. sumpah aku dahh x boleh keje kat situu .. maybe 7 april nie aku last kot .. tpy bile fikir2 balik sayang pulaa nak berenti wehh .. ye la aku dah keje nak masuk 3 bulan dahh .. sedihh pulaa nak tinggal kan kwn2 :( hmm tpy walau ape pon jdy aku still nak berenti .. sampai bila nak bertahan keje kat situu dgn perangai sorg2 mcm ape entahh .. pergghh mmg x lahh kan nak suruh aku keje lgy kat situu .. aku malas nak bgy tau ramai2 yg aku nak berenti tpy knp semua mcm dahh tau jee ? hry tuu kak lenny ckp " saada , sampai hty nak tinggal akak kan " ya allah sedih pulaa .. he jgn laa ckp mcm tuu .. buat aku serba salah pulaa nak tinggal korg .. kak aini pon suruh aku berenti bile nak sambung belaja .. hee kak tolong lahh faham saya daahh x tahan keje situu .. hry2 menyakitkan hty tau x !!


pejam celik pejam celik result spm dahh nak keluar .. perghh menakut kan betul lahh .. rasa mcm nak lambat kan lgy jee .. tpy dahh x sabar2 nak tau result dpt berapa .. hmm hope dpt yg terbaik lahh kan .. jangan lahh result yg menghampakan dohh .. sumpah mengaharap keputusan yg baik atleast yg x mengamppakan lahh .. okey tuu cerita minggu depan ,,


wehh mmg lah x semua org tuu sempurna tpy tolong lahh jangan nak mmperburuk kan lgy yg x sempurna tuu .. perangai kau sumpah x mcm manusia wehh .. hipokrit nak mampos ,, lepas tuu curang .. semua perempuan kalau boleh kau nak .. bukan aku jealous ke ape tpy sedar2 lah kau tuu dhh ade awek .. sumpah kesian awek kau dohh , malang gilaa dye dpt kau !! cara kau jln tuu dah menunjukkan kau tuu hipokrit .. hee manusia jenis ape pon aku x tau lahh kau nie !!!


to capital * ---> cinta mu ,,