background

Monday 2 April 2012

haty ohh haty

Jika anda mencintai seseorang, beranikan diri untuk memberitahu mereka. 
Jika tidak, beranikan diri untuk melihat mereka bersama yang lain.

assalamualaikum ,, hee nampak x ayat kat atas nie -.- act aku nak story pasal nie minggu lepas tpy sakit hty punye pasal so hry nie je laa .. hmm ayat nie aku terbaca kat home page fb aku .. aku dahh x ingat sape yg post .. kepada awak yg punye ayat nie , sorry coz tercuri -.- hehee okey sumpah time aku baca post nie mmg tersentap lahh kan .. gilaa cuba lahh korg baca and bayang kan korg mmg x berani nak bagi tau kat crush korg .. hmm mmg sdihh la kan .. tapi ape bole buat kan , kalau dah mmg x berani nak bagi tau redha je la .. okey silap tuu pasrah bukan redha .. if redha kite bagi tau dye then ape pon keputusan dye sameade accept kite ke x kite redha je .. pasrah pulaa like kite menyerah ape pon benda yg akan terjadi .. aisehh aku dah mcm lisa surihani dlm ombak rindu pulaa yg terang kan maksud asrah and redha -.- derr wa mmg sumpah x berani nak bagi tau lu yg wa sayang lu laa .. tpy serius wa ckp mmg wa mengharap , hahaahaa sengal ubi !! dah lahh ape pon kembali kepada takdir .. ape pon yg terjadi dahh di tentukan oleh DIA .. kite sebagai manusia kena teruskan hidup dgn tabah .. kalau dah jodoh , lari lahh sampai afreka pon still tu jodoh kau .. kalau dah x de jodoh , buat lah ape pon still x menjadi okey -.- 

-->sekarang nie selalu pulaa aku sakit hty , dahh nak berenti nie mcm2 benda nak jdy wehh ! geram je hary2 , but kadang2 happy laa sbb dah mcm satu family dah kitorg .. bergurau semua mcm2 perangai ade .. hmm semenjak dua menjak nie , perangai zai tu menyakit kan hty tau x .. hee geram nye , sakit hty bile nampak muke dye .. menyakat pon agak2 lah derr , wa pon ade perasaan jugak kan .. lu punye buat lawak tu pedas gilaa der , x berpada2 langsung ! tau pulaa kau terase aku balik dgn kembar aku hry tuu .. nak gurau sikit2 sudah lahh .. nie memanjang jee gurau .. tahap kesabaran manusia pon ade had nye jugak lahh weh .. aku gelak , gelak jugakk tpy if dah melebeh tu hmm sape x bengang kann .. x pe lah aku kat sane lgy 4 hry jee .. lepas nie kau dahh x payah nak susah2 buat lawak bangang kau tu dah .. dye ingat aku hadap sangat agak nye nak request dye kat fb .. x batak wehh dgn kau !! hmm dgn kak suzie pon aku geram jugaa , hee cute jee .. dah laa suke buat mulut like buadak kecik nak mkn something -.- ya allah geram pulaa .. ape lgy hry2 lahh kena buli dgn aku kan .. bile nampak je kak suzie mesty aku cubit dye .. hahaa sampai semalam dye ckp "heyy adik nie ingat akak teddy bear ke nak cubit sane sini" hahaa adik geram lahh dgn akak yg comel sangat .. dulu kak aini aku selalu buli coz comel .. sekarang kak suzie pulaa .. hee panjang pulaa story aku kali nie , okey lahh byeee <3