background

Saturday 28 April 2012

my new life

assalamualaikum , haii semua -.- act nak kepoh sikit aku dah ade new life , new friend and mcm2 lagi lah .. hee seronok gilaa sumpah tak tipu .. esok ade jamuan 5a1 tu yg hari ni aku balik .. lambat kan kitorg buat , cepat pon same je tak dpt ape2 pon right -.- banyak benda aku nak story , yg lawak , yg best , yg seram pon ade jugakk .. first yg best , kitorg satu rumah dah okey .. even kitorg ganjil pon tetap best gilaa .. kitorg je yg dlm satu rumah ade 3 kursus , yg lain semua satu rumah satu kursus .. 4 org medical assistant , 3 org farmasi and sorg je medical science .. but kitorg dah mcm family .. hope fellow tak tukar kitorg ke bilik2 lain lahh sbb kitorg dah serasi .. second yg lawak , kenal tak nabila iqmal budak smksm , act dye tak de hot mane pon .. budak sekolah aku ramai lah jugak pegi ipb hari tu .. then sorg cousin aku ni pon pegi jugak .. cousin aku ckp nabila tak kenal kitorg ? okey fine aku tak batak pon dgn dye .. tapi dye tipu cousin aku tak agak2 dohh .. dye ckp yg dye hot gilaa kat sekolah , ya allah tolong lahh doh .. perasan nak mampos .. semalam kitorg break 3 jam sbb budak lelaki kan pegi solat jumaat .. ingat nak rest kejap kat surau before solat then terserempak dgn cousin aku .. act kitorg same kolej and same2 amek M.A .. so , dye cerita semua pasal nabila kat aku , sumpah tak boleh blaaa .. aku pon cerita lah balik kat dye semua perangai annoying nabila , pastu aku tak bagi cousin aku kwn dgn dye penipu besar dohh , boleh dye ckp dye tak duduk flat habis ppr tu rumah sape .. lastly story seram , kitorg duduk kondo kat gombak right .. tiap2 mlm kitog ade dengar2 suara , ade yg dengar org menangis .. masalah nye hanye kitorg semata2 kat tingkat 15 tu mmg tak de org lain .. hari khamis mlm jumaat baru2 ni lepas maghrib kitorg satu rumah turun beli mkn .. tapi ira tak nk ikut so dye tinggal sorg lah kan .. then dlm lif terserempak dgn sorg perempuan .. kitorg disuruh peramah kat situ .. so , bile perempuan tu tanye semua kitorg jawab lah .. then dye ckp dye duduk selang satu rumah dari kitorg , dye dah duduk situ lame .. ya allah aneh nye tapi kitorg still tak rase ape2 .. then bile keluar lif tu aku pusing lah belakang , tak nampak pon dye keluar ? aikk mane dye pegi wehh tapi lantak lahh .. before beli mkn , buang sampah dulu .. mlm tu after sembang2 aku dgn ika nak tido dulu .. mlm tu fiza balik so kite tido 3 org lah dlm master badroom tuu .. 10 minit lepas tuu aku rase katil bergoyang , then ika tanye saada rase tak ? ya allah cepat2 kitorg lari keluar ckp dgn mira , fatiha dgn sha .. so , kitorg ajak dyorg tido sekali 5 org  .. but still tak dpt tido jugak , mira kena tarik then dye bangun bukak lampu terus muntah .. aku terus bukak surah yasin kuat2 kat phone aku .. aku , ika , sha dgn mira tak boleh tido , fatiha tido nyenyak gilaa .. call warden , aku call ibu mira call ayah dye .. ayah mira dtg dye tabur air yg dah dibaca then mira nak balik .. ibu pon tabur air keliling rumah semua pastu ibu suruh tido insyallah tak de pape .. yg pelik nye bilik ira dgn wani terkunci sendiri .. lepas drpd tu kitorg tido 6 org sekali .. 10 minit lepas tu warden perempuan dtg 2 org dgn 3 org budak lelaki .. ceritanye kitorg tak bole buang sampah lepas maghrib .. then kitorg tertegur org yg dlm lif tuu .. ya allah kitorg tak tau sbb nampak dye mcm manusia biase je .. pukul 3 kitorg tido , dyorg tunggu kitorg tido baru dyorg balik pukul 4.30 .. pagi tuu bangun lambat gilaa pukul 6.30 .. kelam kabut smapai phone aku pon tertinggal .. rupe nye cousin aku ckp rumah dye pon kena jugak ..