background

Friday 16 December 2011

story life kitee -.-

assalamualaikum -.- yeaahh setiap kali sayaa post something mzty saya beri salam kann ? habehh nak suruh saya sopan mcm mane lgy ? haii x faham lol ~~ key daa after SPM kankann ? haa mase nie laa aku bole sambung baca novel balik .. heheeee HAPPY aku tautau .. membe aku tanye -->wehh ape yg best nye baca novel haa ? ade feel ke baca novel ? <-- hahaa soalan tahh apape .. dahh tuu korg pena baca buku cerita x ? haa same jelaa mcm tuu .. tpy novel tebal sikit jee .. hahaa aku pelik ~~ tyme study punye laa aku mengantuk wehh , lgy2 bab baca membaca nie .. tpy kalau baca novel tuu sikit pon x mengantuk langsung doohhh !! hahaaa

banyak2 aku baca novel , girl and boy yg couple2 dlm novel tuu kebanyakan nye dyorg rapat before couple .. then minat2 terus couple .. if yg x rapat mzty salah sorg admire kat someone then couple .. selalu nye mzty laa boy kann yg start dulu .. x de pon lgy aku baca yg begaduhh .. ehh ehh ade , tpy xde laa yg sampai x betegur langsung tau .. mzty ade tegur menegur jugak and last lelaki tuu straight to the point .. tpyy akuu ............... hahaaaa lawak !! yeaahhh aku dgn dye x bertegur dohh .. yups bergaduh , memang buat hal masing2 .. haa x dinafikan before aku admire kat dye memang aku benci pluss x suke sangat2 dye dohh .. yes sekarang aku pulak dahh yg shok kat dye ~~ hahaa x tau pluss entahh laa mcm mane dohh .. aku x tau ending novel story life aku mcm mane .. hahaaa dgn dye ? dgn org lain ? lonely ? hmm RELEVEN KAH AKU DIHATIMU ?? hahaaa tuu ayat novel 5 TAHUN 5 BULAN ehh .. hahaa by HLOVATE -.- DYE ?? suke cari gaduh with me ~~yes !! kadang2 sakit hty !! dahh laa org sayang dye .. ngeh ngeh ngeh ,, hahaaaa SAYANG aku pon x tau mcm mane perasaan sayngang tuu mcm mane ? key aku knal dye dahh hampir 10 tahun .. lame x ?? even x satu skola pon tpy kite kenal mcm tu jee .. hahaa yes dye tersangat lahh kenal aku -.- kakak aku cakap , aku S.S <syoksendiri> yekee yekee ?? x tau lahh dohh .. hahaa sbb hty dye aku x bole nak baca .. yes ~~ dye tuu x pena jealous kann !! errr buat ape dye nak jealous dgn aku ?? hahaa annoying lahh aku nie kann -.- ohh ade aku kesah !! haahaa kadang2 tuu yg buat aku menyampah --> dye suke perli aku .. hee sakit hty dohh .. bile aku perli dye pulak , tau buat bodoh !!!!!!!!!!!! key ennddd bye .. sakit hty story pasal budak annoying tuuuuu ~~~