background

Wednesday 7 December 2011

lima tahun dalam kegelapan , hari nie aku bebas -.-

assalamualaikum -.- woo baca sikit tajuk aku tuu , pena dengar x ?! hahaa memey lee .. lirik lagu KARMA , lagu FAIZAL TAHIR tuu laa .. haa nak tau maksud dye ape ? hahaa yeahh now aku bukan budak skola lgy key .. hahaa 5 tahun aku dekat SMK SERI MULIA yg tercinta tuu .. ececeh  tercinta laa sangat .. wehh yee doh , banyak kenangan pahit plus kenangan manis aku dekat situu .. hahaa act aku sedih jugak cause terpaksa tinggal kan skola buat selame2 nye .. hmm alolo nnty mzty aku rindu gilababi kat dyorg2 tuu .. even selalu gadoh pon kann , tpy dyorg still membe terbaik laa .. hahaa nie aku cakap semua budak2 form 5 tahun 2011 SMK SERI MULIA .. tpy ade jugak yg annoying .. hmm tuu aku x amek tau -.- yess sekarang nie aku da x payah fikir nak siapkan homework , nak gosok baju skola yg leceh tuu , nak bangun pagy2 then jalan kaki pgy sola , nak ikut semua peraturan skola .. heheeyg paling2 aku x suke GOSOK BAJU SKOLA -.- itu sbb lahh slalu kena marah dgn cikgu sbb pakai baju sukan .. hahaa chill lahh cikgu , bukan saya langsung x pakai baju pon kann ..

okey , wehh aku happy gilagila nie .. jangan gelar aku BUDAK SKOLA lgy yea .. hahaa sekarang nie aku nak relex2 dulu .. next week baru ingat nak pgy cari keje .. wehh jangan lahh gelojoh sangat doohh , spm baru end semalam , hry nie kabut2 nak cari keje .. hahaaa weekend nie aku nak pgy ULU KENAS di perak .. huh BERCUTI laa saya -.- hee jealous lettew ! ehh japjap nak story , isnin tyme paper akaun , bapak lahh dyorg kelua awal gila !! aku sanpai x sempat .. wehh aku daa cakap awal2 , bgy lee sikit masa korg tuu kat aku .. hahaa puiihh kena marah dgn ketua pengawas cause pakai t-shirt !! hee awak ingat saya kesah sangat ? nasib bukan saya sorg yg pakai ~~ hee kecoh , pasal PEN sebatang po bole jdy isu kan ?! err annoying ..

"BLACKBERRY JATUH LAGI" tuu ayat x bole blaahhh dyorg asal calculator jatoh .. aku benci gilagila ayat tuu .. budak 5A1-2011 yg sengal gilagila bengeng .. hee kadang2 rase nak hempok jee sorg2 dekat dinding sbb sakit hty dgn perangai dyorg ,tpy mane bole tuu kawan aku -.- hmm dyorg tuu suke sangat blame ktorg bertiga dohh .. aku pon x tau ape salah ktorg .. act ktorg tido tuu sbb daa penat sangat study .. bukan x sedar nak SPM .. HAAA tyme ktorg study x de pulak korg nak puji .. tuu lahh manusia , KESALAHAN ORG nampak jee key semalam aku x terlibat langsung aktiviti conteng baju .. sbb aku x berminat langsung .. tengok pon macam tah pape jee !! hmm tuu pendapat aku key .. nak snap picture , tpy macam segan jee ade dyorg semua .. hahaa x kesah laa macam mane pon perangai korg , aku suka dpt kelas tuu walau pun pade awal nye aku x suke .. korg gilagila kentang putar woo !! hahaa aku ade lahh sikit picture yg aku snap semalam nak tunjuk kat kog .. hehee sini kasi tengok nie -.-



SIADA , EZZATY and SAADA , kami bertiga KAWAN


NAZATUL SAIDA memanjat di bast top -,- keje gila


kami kembar SAIDA and SAADA


haa nie aku -.- NAZATUL SAADA tenga makan keropok chaqQos legemaran aku


yg nie pulak membe terbaik -.- FARAH EZZATY