background

Saturday 24 December 2011

fobia cinta

assalamualaikum -,- before apape , aku nak ckp thanks kat korg yg ckp blog aku cantik .. hee walau pon aku tau x delaa cantik mane pon kann -.- yeaahh makin lame , aku makin suke kat twitter .. hee borak2 and luahkan ape yg kite rasa kat situu .. tpy aku yg x sedap nye , if aku tweet apape mzty ade yg tersinggung :( alahaii sorry but kite sikit x ckp pasal awak tau .. okey lain kali kite akan elak selagi bole dry awak terasa ..


-> key , now aku takut gilaa nak couple .. sbb if couple ofcoz sayang kann ? menipu la skp x de perasaan tyme couple , lgy2 girl ! kebanyakannye girl x memilih ketika couple , tpy boy jgn ckp lah kan pilih yg cun jee .. yeaahh if dah sayang tu mzty la susah nk lupe kan .. even tyme memule korg sikit x de perasaan kat dye .. tpy bile dah couple , selalu text , selalu jumpa , selalu call .. ade yg x jumpa and kenal kat facebook jee , then selalu chating and berjumpa dlm facebook aje .. lelame mzty ade sayang nye lah dlm hty kan .. hmm tau lah hayat couple bebudak zaman sekarang nie kan susah nak kekal lame .. sbb dyorg tuu semua fikir couple nie mcm kwn je .. thats means mcm main2 and dyorg anggap yg boy/girl tuu same mcm kwn boy/girl dyorg aje .. dyorg couple pon sbb nk menunjuk yg dyorg pon ade boyfie and girlfie jugak .. and dyorg bangga yg dyorg nie uptodate lahh kononnye .. key tuu pandangan aku ..


->hee wehh aku suke lelaki yg pandai amek hty aku , yg funny2 , lgy lah aku suke mamat2 like kat imam muda tuu .. hee calon pilihan suami semua perempuan kat muka buni nie -.- key even x semua , tpy segelintir .. bole cair woo bile tengok dyoorg nie .. NOPE ! dah x de makna couple okey .. sbb x kesah laa dye setia ke tidak , kite tetap akan sayang kan .. buatnye x de jodoh ?  x ke merana hidup wehh ..  biar jelaa , sampai mase nnty baru lahh fikir couple nie ..  dahh penat pluss fobia dgn couple ! yg menanggung hty .. x tertanggung rasa nye :( so , selagi bole elak kite terpaksa elak .. sbb nak menjaga hty .. merana wehh kalau tersalah pilih .. apape pon , jodoh semua dahh ditentuka dry kite dalam perut ibu kite lgy kankann .. tu yg penting -.- and even ape pon jdy , BUDAK BERTUAH tuu still ade dlm hty aku sampai bebile .. biar lahh sesape pon yg ade dgn aku and yg couple dgn aku , kau still dahh jdy juara CARTA HATY aku <3 aku pon x tau ape yg bertuah sgt dgn kau .. tuu org kate cinta tuu buta .. 


# kalau nak bermimpi biarlah sampai ke bintang -.- kalau x sampai ke bintang , ke langit pon jdy laa <3