background

Thursday 3 November 2011

sweet family

hahaa today aku nk cerita pasal family aku ♥ haa korg nk baca , dipersila kan .. tpy if meluat , shuh shuh blaa jauh2 okey : ) easy right ? hahaa aku ade 9 org adik beradik temasuk ibu and papa aku .. ramai kan ? tuu sweet sangat tuu .. hehee sentiasa besama and caring gila ♥ jealous lettew ? okey start , hmm mula dari yg tua ~

papa <> tegas sangat but , sporting gila .. suka bgy duit belanja lebih .. ape2 yg ktorg mintak , smue dye bgy .. 

ibu <> hahaa aku selalu main gusti dengan dye .. before kawin , dye bole di katakan gengster woo .. ibu suka 
bejimat .. tpy dye kecik jee , selalu kena buli dengan aku and saida ..

kakak <> huh dye nie annoying (gedik) sikit ! tpy nasib baik good looking .. musuh ketat aku dlm rumah .. aku pun x tau kenapa aku selalu  x puas hty dengan dye .. hahaa dye pena ckp yg fb nie bukn utk family .. fb tmpt jumpa kawan2 lama !! x masuk akal kann !! tpy serius dye kakak yg paling x kedekut la .. selalu belanja ktorg macam2 , tpy nk buat mcm mana kann ? daa aku paling x masuk dgn dye dlm family aku !!

abg <> hahaa dye nie cool gila .. suka nasihat aku sebab dye ckp jangan jdy mcm dye .. hahaa dulu kecik2 dye nakal gila .. hahaa dye nie jujur siot !! hahaa aku selalu kacau dye .. buat2 nk ckp something , patuu ckp x de pape .. hidup2 aku tipu dye , mati2 dye pecaya .. tpy gurau2 jee kot , x sampai hty sbb dye baik .. x tau ape hal , tiba2 dye jdy baik tyme besar nie .. yg paling aku x suka , dye nie tyme org tenga mkn dye suka kacau !!

k.cyda <> sumpah dye nie kawtim sikit .. tpy slalu gaduh jugak dgn dye .. hahaa membe2 aku smue dye kenal .. kalau gaduh dgn dye gempak jugak laa .. dye suka main gila !! suka baling phone aku , tolak kepala hahaa kalau aku geram , smue yg x terluah aku sebut ..

iyka <> haaa aku rapat gila dgn dye and kemba dye ..  dlm family , ktorg selalu berempat .. weyy dengan dye , segala mcm benda aku story kat dye .. hahaaa x de secret2 laa .. pasal budak tulaa , nielaaa .. hahaaa aku suka cubit pipi dye , comell-tembam ..

fyka <> haa dye nie kemba dgn yg atas tuu .. hahaaa aku suka tengok muka dye , CANTIK ♥ dye selalu cerita kat aku pasal admire dye TRIPLE M .. dye nie agak ramai peminat sikit , yelaa org cantik .. aku suka kacau dye , hehee bila dye marah walaweh gempak ! hahaa x padan dgn lembik ..

saida <> she’s my twin .. haa ktorg selalu gaduh hahaaa .. dgn dye lgy laa baling remote laa , terajang , penyepak , smue pun jdy .. sehry x gaduh memang x sah !!

saada <> haa nie aku .. hahahaaaa aku un tak tau nk comment pasal ape .. hahaa korg yg kenal aku tuu  jugde sendiri laa aku mcm mana .. hahaaaa

: : haahaa statement nie smue x cukup utk korg jugde family aku mcm mana .. hahaa even selalu gaduh pun , ktorg if smue ade kat rumah , than kumpul patuu cerita zaman kecik2 .. hahaaa sumpah kelakar gila .. ktorg sukat bekumpul , than makan ramai2 .. tpy aku gerenti , korg mzty x sweet mcm aku punya .. hahaaa