background

Tuesday 29 November 2011

rahsia hty

assalamualaikum !! x jawab dosa -.- hehee wehh aku nak story benda yg berkaitan dgn hty jap .. hehee before nie aku memang x pena langsung cakap pape pasal someone special kann .. woo kali nie entah gila ape aku nak story kann .. woshh name dye ........... ehh secret .. sebab dye dekat sangat dgn aku and korg .. hehee sumpah aku sayang dye .. even aku dgn org lain pun aku still ingat dye .. x tau ape yg special sangat dgn dye tuu .. nak kate hendsome , NAZMI FAIZ MANSOR lgy handsome kot .. tpy dye smart gila .. hahaaa tulaa org kate CINTA TUU BUTA .. ecehhcehh .. hahaa wehh tpy kan aku x pena bgy tau dye .. entah laa aku rasa segan bila nak bgy tau dye .. tu yg aku pelik bila girl yg minat kat boy , then dyorg terus terang ? wehh gila ape ..susah untuk aku buat bende aneh tuu .. aku lain x macam korg semua .. hahaa aduhh macam2 aku buat , tpy dye macam x reti jee !! sengal gila .. hahaa yg lgy gila , aku pena cerita pasal dye kat someone -.- budak tuu cakap FIRST LOVE .. hehee aku pun x tau laa ..

setiap kali aku text dgn sape sape , mzty aku story pasal dye .. aku x kesah sbb dyorg x kenal budak tuu .. hahaa ade ke dyorg suruh aku cakap kat dye ? wuuiihh gila .. benda yg aku x kan buat .. key now aku jumpa org lain .. budak nie ade persamaan dgn 'someone special' aku tuu .. lgy laa buat aku slalu ingat kat dye .. hehee skola nak abeh aku ingat nnty aku rindu dye .. tpy ade penggnti dye laa .. tpy muka jauh beza .. hehee tpy aku still sayang gila kat dye .. cuba bgy tips macam mane aku nak luah kan perasaan kat dye .. berat gila doohh .. haha lawak laa kalau perempuan yg nak mula kan .. hehee key aku cuba untuk lupa dye ..tpy still susah .. first love ? memang susah sikit .. hehee nak try mula hidup baru -.-