background

Tuesday 29 November 2011

the best things

wehh lame gila aku x update blog kann .. hehee macam yg korg tau laa aku nie busy dgn SPM aku tuu .. mcm yg org semua faham SPM nie penentu masa depan -.- hehee aku tinggal lgy 3 paper je tau .. pejam celik daa nak abeh skola .. woo tyme skola nak cuti , tyme da cuti rindu nak skola .. hahaa adat laa kan .. ramai yg aku denga abang2 and kakak2 cakap yg dyorg menyesal coz dyorg x buat SPM betul2 .. cuak aku dibuat nye .. hahaaa tulaa aku buat sehabes baik tyme paper yg lepas2 tuu .. haahaaa ape pun result yg aku dpt nnty , aku redha jee sbb daa rezeki kite kann .. tpy memey laa aku nak result yg baik punye kann .. okey , gila laa kalau sape cakap x rindu zaman skola kann .. even aku x rapat dgn budak2 tu smua pun tpy aku still rasa berat gila nak tinggal skola tuu .. dari form 1 sampai laa aku form 5 .. macam2 kenangan aku kat skola tuu .. yg baik ade yg buruk pun ade .. 


hehee key , hry tuu tyme majlis mohon restu aku pun x tau kenapa hty aku nie lembut gila babi dohh .. dgn semua org aku nak mintak maaf .. aku x nak laa x tenang tyme buat exam nnty kann .. hehee aku daa malas nak gaduh2 dahh .. tpy ade jee yg nak ungkit benda lepas .. heshh org yg macam tulaa selalungye membantutkan niat org nak buat baik .. aku malas nak mantion nama dye .. kang melenting x tentu pasal pulak .. hahaa dgn NAJWA pun daa okey tau -.- waahhh dye cakap x kesah laa ape semua .. hmm dgn ketua pengawas pun .. hehee then tyme first day exam hry tuu NAJWA senyum kat aku ? woo yg selama nie pandang aku pun dye x nak .. nie bole ulak senyum2 kann .. hehee aku x kesah .. entah laa , da korg cari pasal , memey laa aku bengang ann .. if korg baik , aku beribu kali ganda lgy baik tau -.-


aku nak tinggal SMK SERI MULIA dgn hty tenang .. hehee x nak ade benda yg x settle lgy key .. hahaa tyme mohon restu , semua cikgu hentam aku dohh .. nak buat macam mane kann , kena lahh terima .. sape suruh cari maut .. key hee dalam 5 tahun aku skola kat situ , aku suka tyme form 3 and form 5 jee .. kenangan paling manis woo .. hushhh