background

Tuesday 12 November 2013

Just ignore !

Alhamdulillah pointer memuaskan walaupun bukan itu yang aku harap kan :) Bersyukur paling penting , hahaa bajet .. Ainur Syifa pun dah selamat dilahirkan , comel .. Macam muka abang , macam muka kakyana jugak .. First week ni memang macam ade takde jee kelas .. Hari ni pun dah laa kena tinggal bas padahal aku turun 8.5 minit kot and aku tak rasa lambat .. Terpaksa naik rapid , terpaksa buat dosa kering mengutuk orang dengan ain , hahaa .. K tipu , yang mengutuk tu tak patut letak "ter" sebenarnya .. Lepas tu sampai kolej takde kelas , memang seronok .. Seronok laa lepak library , dapat line wifi online kan ! And kalau aku tau lah macam ni , better aku lepak rumah jee hari2 boleh tengok syifa ..Tapi macam boring je , macam takde ape jee sebab syifa baru 4 hari , senyum pun tak pandai lagi .. Highland tower , hahaa menggila nak tengok movie tu and alhamdulillah dapat jugak .. Time beli tiket tu yang paling kenangan aku rasa , haha .. Bangang boleh terserempak , peduli pula kan .. Peduli jugak laa , hahaa muka sakai habis time tu !! Sampai benda yang aku patut bahan pun otak aku blank habis , terkaku bhaiii .. Hahaa blur macam ape jee sampai saida bengang gilaa aku tak faham2 hint dye .. Sebenarnya takde ape pun , tapi disebabkan dah lama gilaa tak jumpa tu yang aku tak biasa , mungkin .. Hahaa aku orangnya  susah nak berlakon , sebab nanti mesti tergelak .. Tapi sumpah , depan korang EGO aku tinggi gilaa .. Muka aku tegang , memang tak boleh senyum .. Patut ke aku tulis pasal dyorang ni ? Hahaa tak patut sebenarnya , choiii !! Tapi entri aku macam pendek jee , macam singkat jee , macam takde ape nak tulis lagi jee , hahaa .. Saje aku tulis yang tak perlu pun sebab nak panjang kan entri aku .. BOSAN ! Betul lah mato kata "wifi melalaikan kita"

BETUL LAH AKU KATA , EGO SEBENARNYA PUNCA