background

Sunday 10 February 2013

Segalanya dah berubah !


Assalamualaikum -.- Setelah sekian lama tak update blog .. Now , baru lepas midterm agak mencabar laa sem 2 ni .. Aku berani cakap memang susah doo , hahaa !! Tapi Alhamdulillah aku boleh buat -.- Fuhh dengan budak rumah dah tak okay ! Shit dyorang tu mencari pasal jee kerja .. Start sem 2 semua berpecah .. Guna barang aku , sikit aku tak mengungkit doo .. Tapi bila wani tidur kat katil dye , satu kolej dye nak hebohkan !! Siot muka cantik tapi perangai sial .. Dulu kau pernah cakap “try laa cari pasal dgn e***a , dye tak kenal lagi sape e***a “ ! Okay , sekarang aku dah kenal KAU PENGECUT .. Sumpah , cari pasal belakang2 tapi bila depan tak berani .. Hahaa laka laka laa mereka ni !! Satu rumah nak kecoh ape weh ?! Tak malu eh buka aib sendiri ?! Bodoh , aku banyak jee rahsia kau aku boleh sebarkan tapi aku tak sejahat tu k -.- ALLAH AKAN TUTUP AIB KITA KAT PADANG MAHSYAR KALAU KITA TUTUP AIB ORANG KAT DUNIA .. Nama je islam tapi langsung tak tau dosa pahala .. K dah tak batak dengan dyorang sebab kita pun bahagia dah kan -.- 4 orang dah memadai wehh .. Sebab kalau kawan tak okay jugak ramai2 sebab nanti berpecah .. Biasalah mulut manusia kan .. Ain , wani , fyza bergadoh laa macam mana pun tapi please jangan berpecah k .. Biar kita still and nanti biar nampak yang bermasalah sebenarnya bukan kita .. Hahaa sumpah lawak kalau menganjing dalam rumah tu doo .. Tapi kalau time menganjing ain tak masuk campur sangat .. Yang menaik aku , fyza dgn wani jee .. Hahaa ayat wani paling lawak walaupun dye tak matang !! Fyza menjerit jee dye tau .. Aku tak pernah keluar dari bilik tu , so aku akan buat bilik tu hak milik aku lagi .. Hahaa sakit hati ? Kesah pula kan .. Kalau tak berpecah , semua takkan bersatu .. Bergadoh antara kita laa yang merapatkan lagi satu kelas weh .. Sebab kalau dah gadoh , mesti laa kita cari geng dari rumah lain right ? So perkara itu yang menyatukan satu kelas lagi .. Buat masa ni , seriously aku happy laa kat kelas dapat kawan yang sekarang .. Sebab mereka gila2 , hahaa satu kepala pula .. Akan dating aku tak boleh jangka ..

27 January 2013 , birthday aku yang ke-19 .. Ohh no dah tua ;) Hahaa tersangat happy birthday tahun ni do .. Pergi makan dengan family , then dengan kawan2 -.- Saya amat2 menghargai semua pemberian anda .. Papa , ibu , kakak , abang , kakyana , kakshida , ika , fyka and kawan2 ain , wani , fyza THANKS A LOT awak2 semua yang mengHAPPY kabn lagi hari itu -.- Sayang korang semua !