background

Wednesday 12 October 2011

heyy sedih nye !!


Weyyy akuu tenga sedih sangat2 nii :’( .. macam2 benda yg tejdy dua-tiga hry ni .. hmm first NOVEL .. entah laa skarang ni aku hantu novel .. mengadap novel pgy , ptg , siang , malam .. SPM lgy bpe hry jee .. patuu kann tiba2 hry tuu , aku cari novel aku daa hilang !! haiihhh ajaib ?! habeh satu rumah aku cari tpy x jumpa !! yg aneh nye lgy , satu beg besar yg terisi novel yg EZATY bgy pun x de jugak .. hmm last2 ibu aku ckp yg dye daa pgy simpan kat office membe dye .. haruu betul !! ibu ckp , habeh SPM baru ibu aku bgy balik .. daa x bole baca novel !!

Haa yg ni lgy laa aku tekilan !! Weyyy sedihhh nyee :’( hmmm !! phone akuuu .. heee aku sayang phone tuu laaa !! macam2 ade kat dlm tuu .. kenangan manis dgn membe2 !! haduyyy laaa .. sumpah sedih sangat2 .. rasa nk menangiss jeee  .. heyyy !! x pelaa if daa x de rezeki nk buat macam mana kann J tuu smue ujian ALLAH .. hmm tpy kaan sumpah terasa KEHILANGAN !! tdy pun kat skola x bole nk blaja .. sampai kena marah dgn PN.CHIN ape pun aku x buat .. heheee teacher saya x de mood laa nk blaja hry ni .. hmm nk makan pun x de selera langsung tau .. nk tido pun x bole .. hisshhhh cuba laa bgy aku pakai phone lebih dri setahun !! mzty ade jee yg x kena .. hilang laa  , JAHANNNAAAMMM laaa kena ****** laa .. hmm ape bole buat ? ya allah aku nk phone tuu balik !!! x tau laa knpe kali ni terasa sangat .. sebelom ni aku relex jee .. hisssshhhhh sbb kali nie banyak MEMORY TERINDAH LAAAAA :’( heheee phone yg lepas x terasa sbb bukan guna duit aku : ) heyy x guna duit aku pun merana jugak kot !! dye buat hal tyme aku ade hal pulak !! malam tuu MALAM JALINAN MESRA ptg tuu jahannaammm !! daa x bole nk snap pic .. heyy tyme tenga seronok2 ade jee benda yg mengacau !!